jonnaonfire.blogg.se

Här kan ni följa mig som är en aktiv gift mamma på väg att bli brandman! Jag kommer dela med mig av min träning, kost och resan som jag påbörjat till att bli en brandman och förhoppningsvis en del skratt! Jag vill gärna hålla mina texter på en lagom humoristisk nivå. Läs och kommentera mer än gärna!

Jag & Hitler på gymet

Publicerad 2013-04-03 20:26:19 i

En underbar vårdag! Idag kunde man sitta ute på kafferasten för första gången i år, vårkänslor. Det medförde inhandling av diverse grillkött tills imorgon så håll tummarna för SOLSKEN!!!
Kvällen avslutades med styrketräning! Onsdagar hjälper svärmor oss med Maya så vi kan träna ihop Hitler och jag ;)
Kommer ni ihåg att jag förra veckan var rätt nöjd med att ha kört hantelpress med 13,5 kg hantlar....idag lyfte han på 15 kg.... Och jag menar verkligen lyfte på för jag orkar inte själv! Men som vanligt så gick ju det med, måste ha bättre självförtroende gällande styrketräningen!!!
Nu Stockholm Brinner! Intressant TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Jag är gift och har en dotter! Jag delar med mig av vårt livspussel i denna blogg som innefattar en del träning, kost, familjeliv, inredning... you name it! Det som sker just nu helt enkelt ;) Kommentarer uppskattas alltid!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela