jonnaonfire.blogg.se

Här kan ni följa mig som är en aktiv gift mamma på väg att bli brandman! Jag kommer dela med mig av min träning, kost och resan som jag påbörjat till att bli en brandman och förhoppningsvis en del skratt! Jag vill gärna hålla mina texter på en lagom humoristisk nivå. Läs och kommentera mer än gärna!

Nya utmaningar

Publicerad 2013-03-18 18:12:18 i

Maya stod i duschen själv medan jag gick och plockade lite här hemma. Jag la ut en handduk att sitta på i duschen och när jag tittade till henne stod hon under duschen med handduken över huvudet!?
- Varför har du handduken över huvudet Maya? Undrade jag.
- För det regnar här inne! Haha vilket svar, hon e för rolig!

Träning? Det är lite vila just nu, konditionstränar men styrketräningen ligger på is just nu. Min högra biceps verkar ha fått en liten bristning som ska få läka!
Så veckan kommer bestå av 2 h 45 min spinning, 30 min simning, eventuellt ett löppass och 2 X massage!
En liten vilovecka och förhoppningsvis kan jag köra på nästa vecka igen med styrkepass!

Dagarna bara flyger förbi för övrigt! Jag har fullt upp på jobbet då min chef ska sluta och jag ersätter henne! Riktigt roligt med en ny utmaning även där ;)
Känns som att jag rider på en våg av positiva saker som sker i mitt liv!!!
Ha nu alla en bra måndag så ska ni se att det är fredag igen innan vi hunnit blinka!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Jag är gift och har en dotter! Jag delar med mig av vårt livspussel i denna blogg som innefattar en del träning, kost, familjeliv, inredning... you name it! Det som sker just nu helt enkelt ;) Kommentarer uppskattas alltid!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela