jonnaonfire.blogg.se

Här kan ni följa mig som är en aktiv gift mamma på väg att bli brandman! Jag kommer dela med mig av min träning, kost och resan som jag påbörjat till att bli en brandman och förhoppningsvis en del skratt! Jag vill gärna hålla mina texter på en lagom humoristisk nivå. Läs och kommentera mer än gärna!

Ooops

Publicerad 2013-03-23 11:58:49 i

Det var jätte länge sedan Maya gjorde någon grov felsägning. Hennes ordförråd är numera oändligt och hon vet vad det mesta heter MEN det kan hända även den bästa!
Igår gav jag henne ett kvitto från affären och frågade om hon visste vad det va?
- Fitt-Lotto!!!
Det kom fort och spontant och jag var i chock ;)
Nä då älskling, kvitto heter det ju svarade jag lite snabbt och som tur är snappade hon upp det direkt!
Klart det kan bli fel ibland, hon är ju inte ens 3 år, själv är man snart 30 år och säger fel ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Jag är gift och har en dotter! Jag delar med mig av vårt livspussel i denna blogg som innefattar en del träning, kost, familjeliv, inredning... you name it! Det som sker just nu helt enkelt ;) Kommentarer uppskattas alltid!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela