jonnaonfire.blogg.se

Här kan ni följa mig som är en aktiv gift mamma på väg att bli brandman! Jag kommer dela med mig av min träning, kost och resan som jag påbörjat till att bli en brandman och förhoppningsvis en del skratt! Jag vill gärna hålla mina texter på en lagom humoristisk nivå. Läs och kommentera mer än gärna!

Troll i rumpan

Publicerad 2013-03-07 09:23:12 i

Nu ska jag dela med mig av vår vardag med vår underbara dotter!
Hon är 2.,5 år och pratar oavbrutet. Det är mycket tankar nu och saker bli ibland lite knasiga när hon har satt ihop 2 och 2 :)
Härom kvällen hade hon och jag en diskussion om tandborstning, vilket hon varit lite tvär med på sistone. Då skulle jag vara lite pedagogisk och förklarade för henne om tandtrollen som kommer och gräver i hennes tänder om dom inte är rena....
Två kvällar senare = igår vid kvällsmaten pratade vi om att hon ska duscha så hon blir ren, då ställde hon sig plötsligt upp och sa
- Det är någon som gräver i min rumpa, det bor troll där!!!
Ni kan tänka er att vi bröt ihop :)
Underbara unge - det är inte lätt att få ihop allt!!!!

Detta kommer jag småskratta åt än idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Jag är gift och har en dotter! Jag delar med mig av vårt livspussel i denna blogg som innefattar en del träning, kost, familjeliv, inredning... you name it! Det som sker just nu helt enkelt ;) Kommentarer uppskattas alltid!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela