jonnaonfire.blogg.se

Här kan ni följa mig som är en aktiv gift mamma på väg att bli brandman! Jag kommer dela med mig av min träning, kost och resan som jag påbörjat till att bli en brandman och förhoppningsvis en del skratt! Jag vill gärna hålla mina texter på en lagom humoristisk nivå. Läs och kommentera mer än gärna!

Tillbaka till vardagen :)

Publicerad 2013-04-02 20:36:23 i

Ledigheterna är härmed förbi vilket betyder tillbaka till gamla rutiner med lite nya inslag!
Maya har sovit fruktansvärt dåligt under hela påskhelgen så vi tog igår beslutet att sova middag är ett minne blott vilket fungerade suveränt inatt och förhoppningsvis framöver! Vi vuxna behöver vår sömn med!
Nytt matschema ska skrivas ( börjar tröttna på den gamla ) och träning ska omplaneras, får bli lite våranpassat med längre löprundor nu när solen vill titta fram och kvällarna är längre :)
Hur tränar och äter ni andra såhär på vårkanten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Jag är gift och har en dotter! Jag delar med mig av vårt livspussel i denna blogg som innefattar en del träning, kost, familjeliv, inredning... you name it! Det som sker just nu helt enkelt ;) Kommentarer uppskattas alltid!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela