jonnaonfire.blogg.se

Här kan ni följa mig som är en aktiv gift mamma på väg att bli brandman! Jag kommer dela med mig av min träning, kost och resan som jag påbörjat till att bli en brandman och förhoppningsvis en del skratt! Jag vill gärna hålla mina texter på en lagom humoristisk nivå. Läs och kommentera mer än gärna!

Förföljd?

Publicerad 2013-03-21 20:06:13 i

Igår var en familjedag som jag och Maya tillbringade hos min syster och jag hade en trött tjej med mig hem! Det busades för fulla muggar ;)
Maya vilade upp sig i soffan i kväll tittandes på film och själv var jag och tog igen gårdagen med 50 min intensiv spinning!
Jag är dock förföljd känns det som, det var 4:e passet i rad med samma instruktör och tyvärr inte min favorit. Nu hoppas jag på variation i form av en annan instruktör på lördagens pass!!! Håll tummarna!!!

Är numera uppkopplad på SOS också, jag har väntat på att jag också ska få utryckningslarm ( nu pratar vi alltså brandmansjobb ) och igår utan förvarning när jag slumrat till i soffan pep det i mobilen och till min stora förvåning var det ett SMS från SOS med information om utryckningen det gällde! Detta innebär i praktiken att nästa vecka när " min grupp " har jour så kommer jag kunna åka med på eventuella larm!!! Wohooo SpÄnNaNdE!!!!

Nu tar jag kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Jag är gift och har en dotter! Jag delar med mig av vårt livspussel i denna blogg som innefattar en del träning, kost, familjeliv, inredning... you name it! Det som sker just nu helt enkelt ;) Kommentarer uppskattas alltid!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela